Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • Verde Lunaria: akkor is au..... (2014.06.10. 10:38) Jövő?!....
  • Bötty04: "És egyfajta fanatizmus alakul ki bennem, amit már lassacskán képtelenség lesz elfojtani, és végez... (2014.06.08. 11:42) Hát ennek is vége....
  • Sangel: @Verde Lunaria: :D :D Hááát én jobban szeretem, ha pufókabb :D De így is elvinném egy körre :P (2014.02.18. 09:42) Plusz terhes terhesség....
  • Sangel: @gojjjo: Igazából nincs mit eldöntenem, mert ez így egy kicsit hosszabb és kényesebb dolog annál,... (2014.01.29. 19:54) Ex és a csók....
  • Verde Lunaria: Kell csinálnunk egy csajos nálam alvós estét.... Csepegős filmekkel... (2013.09.06. 15:17) Elegem van....

Ex és a csók....

2014.01.25. 12:09 - Sangel

csak barátok.png

- Haló!

- Szia! Mizu?

- Szívem, most nem vagyok otthon, így nem fér bele egy kis szexi..

- Értem, nem gond, mizu?

- Nem megyünk el moziba?

- Nem akarok mozizni.

- Akkor mit akarsz? Mondd gyorsan, mert vezetek és akkor arra megyek.

- Van nálad fürdőruha?

- Persze, állandóan fürdőruhával mászkálok mindenhová....

- Kár, pedig most már tényleg összehozhattuk volna a kis fürdőzést, úgyis tudok egy jó helyet..

- Most mondd, ha menjek haza érte, mert akkor arra fordulok.. De ha megyünk fürdőzni, akkor nekem előtte kell otthon egy óra készülődés...

- Az nem jó. 3-ra fogászatra kell mennem, és ahogy ismerlek 1-nél előbb nem készülsz el..

- Jó oké, akkor menjünk máskor. Mondjuk vasárnap. Holnap úgyis ünnepled a szülinapod, és aztán másnaposan jó lesz egy kis vasárnapi áztatás, oké?

- Oké, szerintem még jó is lesz a vasárnap.

- Amúgy micsi?

- Semmit, nem kellett bemennem végül most melózni, úgyhogy itt vagyok a BMW bontónál.

- Oké, ha van kedved, most úgyis ráérek, talizhatunk ha gondolod..

- Oké, de mit csináljunk?

- Menjünk moziba!

- Nem akarok mozizni, menjünk enni, gyere ide a Shell kúthoz!

- Ok, 10 perc és ott vok! Szia!

-Szia!

Így esett, hogy tegnap délelőtt összefutottam 'B'-vel.

Egész jó kis barátok lettünk. Nem is gondoltam volna, de így alakult.

Mikor beültem a kocsijába, láttam a mozdulatot, amivel köszönteni akart, és nem egy átlagos puszi-puszi lett volna. Láttam, hogy csókra fordítja a fejét, így inkább nem puszilkodtam és csak egy "Szeva"-t elejtettem neki.

Csacsogtunk, elmentünk egyet gyrosozni, és megint csak beszélgettünk. Kaja után elmentünk a Duna-partra sétálni. Meg akarta fogni a kezem, de nem engedtem. De végül beadtam a derekam, mert nagyon fázott, és kicselezvén a kabátja zsebébe ökölbe szorítva raktam be a kezem, hogy ott melegítse. Nem engedtem, hogy átkulcsolja az ujjaim.

Aztán bementünk a MÜPA-ba, de nem mentünk fel végül a kiállításra, mert pont holtidőszak volt. Így visszamentünk a Nemzeti elé, és a kilátóba sétáltunk fel.

Csókok. Állandóan csókolózni akart. Én meg nem. De engedtem neki, ideig-óráig, kicsit, nem sokat. És nem értette a helyzetet, hogy miért tolom el.

Eltoltam, mert olyan volt a csókja, mint amikor eszel, de nem vagy éhes. Amikor semmi extra nincs a következő falatban, csak a "kötelező" miatt eszed meg. Egy idegennel is jobban lett volna kedvem csókolózni, mint vele. És nem azért, mert rosszul csókolna. Hanem egyszerűen nálam a csók érzelmekből áll, pezsgésből. És ezek vele már egy szimpla talin nincsenek meg. Ilyenkor csak a barátság érzetét érzem. 

Persze a szex megint csak más. Az még mindig tökéletes, de ott is furcsa, amikor csókolózunk, bár ott még meg tudok barátkozni vele. De így... Így kettesben, baráti program keretében... Nem... Sajnos?! - NEM SAJNOS! - így a jó.

A szememre vetette, hogy mégis mi történt velem? Velem mindig olyan jókat tudott csókolózni...

- Jah persze.... Én még emlékszem a múltunkra. Emlékszem, amikor a kapcsolatunk vége felé már nem akart megcsókolni. Amikor nekem kellett könyörögnöm egy csókért. Hogy ne csak egy puszit kapjak, hanem többet... Akkor ott miért nem volt akkor jó? Miért most? - Most már nekem nincs kedvem....

Nem tudom, hogy mi történt vele, és miért akart ennyire csókolgatni, gondolom csak éppen egy ilyen fázisban volt... De uralkodhatott volna magán... Én azt az oldalt köszönöm szépen nem kérem! Még egyszer nem!

És a legfurcsább az volt az egészben, hogy még mindig ahogy tesztelgetem magam, hogy érzek-e még iránta valamit, azt a megfejtést találtam, hogy:

Ha mi egyszer újra összejönnénk, én tudnám tartani az iramot, tudnám csókolni, tudnék vele élni, tudnám vele élni az életem... De amikor a szeretlek szóra gondoltam... Megborzongtam... Azt már soha nem tudnám kimondani neki.... És ez... Ez fájt. Fájt, hogy elérte azt a szintet, amikor rádöbbenek, hogy már csak barátként szeretem, és szerelemből soha többé...

Ajánlom neki, hogy ő is így legyen velem!

Kétlem, hogy másként lenne, és remélem is. Csak furcsa, mert 2011.január 17-e óta, a szakításunk óta sohasem volt még ilyen... És remélem nem is lesz.

Holnap elmegyünk fürcsizni, ha összejön... Mert ez nála sohasem biztos, de aztán egy pár hét szünet kell... Nehogy valami rossz irányba forduljon... Nem kell a sok tali. Az ártana a barátságunknak!

Az ex lehet még legjobb barát, ugye?!....

Igen?!.......................................................

A bejegyzés trackback címe:

https://sangel.blog.hu/api/trackback/id/tr745780744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gojjjo 2014.01.28. 19:54:11

Nem. Soha. Én ezt 22 évesen játszottam el az volt csajommal. Összejöttem vele ismét. Voltak jó részei a dolognak, amik nagyon hiányoztak. De amikor ismét együtt voltunk, ugyanazok a dolgok is ismét előjöttek ami miatt szétmentünk. Így hát vége lett ismét. Rosszul éreztem magam utána, mert Ő nagyon szeretett engem. Én pedig őt már nem. Attól kezdve ha volt barátnőm és szakítottunk, soha többé nem találkoztam velük, nem vettem fel a telót stb.. Szemét dolog és talán kicsinyes is, de így legalább mindig tovább tudtam lépni. Szerintem ne pazarold az idődet. Gondold végig mi lehet a kimenetele a dolognak. Akarod-e? Annyira jó haverod, hogy nélküle meg se tudsz lenni, vagy csak jó néha dugni vele egyet? stb. Gondold végig. Hozz döntést.

Sangel 2014.01.29. 19:54:12

@gojjjo: Igazából nincs mit eldöntenem, mert ez így egy kicsit hosszabb és kényesebb dolog annál, mint amilyen egyszerű is amúgy..
Értem itt, hogy én nem akarok már tőle semmit, és kétlem, hogy ő akarna... Csak egyszerűen nem értettem a hirtelen jött csók imádatát...
Igazából jó barátnak, amúgy sem tartok nagyon fiú barátokat.. És a szexben is még ő viszi... Ergo nincs itt semmi gond..
Csak meglepődtem... Mert a csóknak már régóta nincs nagyon szerepe kettőnk közt...
:)


süti beállítások módosítása