Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Verde Lunaria: akkor is au..... (2014.06.10. 10:38) Jövő?!....
  • Bötty04: "És egyfajta fanatizmus alakul ki bennem, amit már lassacskán képtelenség lesz elfojtani, és végez... (2014.06.08. 11:42) Hát ennek is vége....
  • Sangel: @Verde Lunaria: :D :D Hááát én jobban szeretem, ha pufókabb :D De így is elvinném egy körre :P (2014.02.18. 09:42) Plusz terhes terhesség....
  • Sangel: @gojjjo: Igazából nincs mit eldöntenem, mert ez így egy kicsit hosszabb és kényesebb dolog annál,... (2014.01.29. 19:54) Ex és a csók....
  • Verde Lunaria: Kell csinálnunk egy csajos nálam alvós estét.... Csepegős filmekkel... (2013.09.06. 15:17) Elegem van....

Végtelenségig örökre..../6/

2011.11.02. 12:23 - Sangel

Tiesto: Do you feel me

As darkness comes you sleep alone
I watch the world I've always known
Turning the corners of your mind
And I look, focus on your smile

Nem most, nem tegnap, sem holnap. Valahol máshol rejtőzöm.

Hiába keresem, kutatom, nem találom önmagam. Elrepít az élet, elrepülök mellette, vagy repülhetek vele. De az itteni idő mégis egy hullámzó tengeren úszik. És én nem vagyok a csónakban, amin még sziklaszilárd a talaj, csak ingatag.

A félelem nem más, mint rettegni a valós rádöbbentéstől, hogy képtelenek vagyunk egyedül lenni. Félek, bízom, bizakodom és remélek.

Sokak vesznek körül, még sincs senki sem, aki valójában értené, hogy hol vagyok. Mint ahogy látni látnak, de hallani, nem hallanak. És ez nem az ő hibájuk. Csak még én sem értem, hogy mit akarok mondani. Így nem is fogom elmondani míg csak a fejemben él a gondolat, míg összetetten írni sem tudok róla. De az egyetlen szó, ami folyton követ, az a magány.

Még nem vagyok magányos, talán kilométerekre vagyok tőle, de lehet, hogy csak centikre, nem látom, nem tudom, nem érzem. De érzem, hogy követ, jön, és felbukkan egy-egy árnyékomban.

Csönd.

Csak a sötét, halk csönd vesz körül. Nem is értem, hogy hogy hallhatják egyáltalán a hangom?! Hogy láthatják lelkem?!

Sehogy.

Ki szeretném, illetve akarom engedni magamból azt a sok információt, amit valami mindig megbuktat, és sosem bukik ki a számom.... 

Nyújtózkodás.....................................

A bejegyzés trackback címe:

https://sangel.blog.hu/api/trackback/id/tr343347471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Verde Lunaria 2011.11.03. 19:50:19

Valami van a levegőben... Ez lehet terjed... Ez lehet, valami vírus...
VAAAAGY! csak mi komplikáljuk túl....
A buliba pedig benne vagyok :D

Sangel 2011.11.03. 22:09:30

Vagy csak ennyire pont egyszerre /ha nem komplikáljuk túl a kombinációinkat :D /
sangel.sevil@gmail.com az email címem, ha bulizni támad kedved :)


süti beállítások módosítása